#ForoExpertos s’estrena en Factoria Cultural Múrcia

Factoria Cultural, Viver d’Indústries Culturals en Matadero Madrid, organitza per tercera vegada juntament amb la Fundació Banc Sabadell, un cicle de conferències que té lloc el primer dijous de cada mes al llarg de tot el 2017 a partir de les 19:30 hores. Avui dijous és el torn de Manuela Lara, responsable de l’àrea de projectes i desenvolupaments de Santillana Negocis Digitals, qui parlarà sobre com identificar escenaris de futur en l’àmbit de l’educació, entre altres temes. La xerrada es podrà seguir en directe per streaming fent clic aquí.

I com a novetat, Foro Expertos s’expandeix i arriba a Factoria Cultural a Múrcia, amb el mateix objectiu: contribuir a la formació dels joves a través de professionals de primer nivell del sector cultural i innovació. Aquesta tarda inaugura el cicle murcià Paco Bree, professor d’innovació en Deusto qui parlarà del procés creatiu en un món de canvis accelerats amb la conferència ‘Imaginar, crear, innovar, emprendre’.