Estrenem vídeo amb el talent de la Schubertíada de Vilabertran!

Del 18 d’agost al 3 de setembre la canònica de Santa Maria de Vilabertran acull, un any més, la Schubertíada, el festival que ret homenatge a la figura de Franz Schubert i que s’ha consolidat com un dels certàmens en els quals es dóna l’oportunitat a joves talents.

Talent com el que es recull en aquest vídeo realitzat per la Fundació Banc Sabadell.

Algunes de les novetats de la Schubertíada 2016

En aquesta 24 edició, la Schubertíada Vilabertran comptarà amb les actuacions de joves talents en potència com per exemple: el tenor suís Mauro Peter, definit com l’intèrpret perfecte del cicle La bella molinera de Schubert; la soprano alemanya Anna Lucia Richter, que actuarà acompanyada del pianista Michael Gees amb un programa íntegre dedicat a Schubert; Daniel Kharitonov, qui interpretarà l’obra més virtuosa de Schubert, la Wanderer-Fantasie.

A més, aquest any s’afegeix a la programació un nou cicle de cinc llargmetratges sobre la figura de Franz Schubert en la Filmoteca de Catalunya, del 6 a l’11 de setembre: En presència d’un clown (1997) d’Ingmar Bergman; Delictes i faltes (1989) de Woody Allen; Au hasard Balthazar (1966) de Robert Bresson; La mort i la donzella (1994) de Roman Polans; i Sérénade (1939) de Jean Boyer.