Espai per al talent jove en la Festa Major de Sabadell

De l’1 al 4 de setembre, Sabadell celebra la seva Festa Major amb diferents activitats culturals dirigides a tots els públics. Aquest any, especialment es para esment al talent jove a través de diferents espais com per exemple l’Estruch on s’organitzen funcions teatrals, performance, tallers i workshops convertint-se en un dels espais d’oci alternatiu.

Aquestes són algunes de les activitats destacades:

-divendres 1 de setembre a les 20:30h ‘He vinguta oblidar la meva realitat’ a càrrec d’Arcadi Bages, es tracta d’un videojoc en grup, d’exploració i introspecció que convida a reflexionar sobre la vida i la societat occidental; a les 23h ‘I ara què?, amb Puntocero Company, a través d’un llenguatge innovador del circ actual i les diferents disciplines aèries es qüestiona on encaixa l’energia femenina dins de la societat contemporània.

-dissabte 2 de setembre a les 20h ‘Cabaret Garbuix’, amb V de Vavel, és una proposta lúdica i divertida que extreu els millors nombres de circ; a les 21:30h ‘Workshop Immersiu de terror’, amb AllVr. Education, en el qual s’experimentarà el terror a través de realitat virtual immersiva; taller ‘Drawdio’, a càrrec de Lina Bautista, es tracta de dibuixar amb un Drawdio, un llapis modificat amb un circuit electrònic simple que permet fer sons mentre es dibuixa; i a les 23h ‘Sinestèsia’, amb Iron Skulls Co, que fusiona hip-*hop, acrobàcia i dansa contemporània per crear un llenguatge on l’humà i l’animal s’uneixen convidant a l’espectador a un joc d’interferències sensorials.