“És un tren al que em pujo i del que no em penso baixar! To be continued…”

El proper 24 de febrer Imagine Express 2017, el tren del talent, torna a recórrer Barcelona-París-Londres amb uns passatgers molt especials: els dreamers. En equips multidisciplinaris i amb l’ajuda de mentors, aquests creatius desenvoluparan solucions tecnològiques innovadores. En aquesta nova edició, participaran 2 dreamers (els dos valencians) becats per la Fundació Banc Sabadell. Hem parlat amb ells perquè ens expliquin les seves primeres sensacions…

Liseth Monticone, graduada en ADE per Florida Universitària, actualment estudia el Màster en Innovació i Desenvolupament de Projectes de Negoci de Florida Universitària – ValenciaLAB.

Héctor Alemany, recentment graduat en ADE per Emprendors per EDEM Escola d’Empresaris, actualment participa en el programa ‘Campus’ de l’acceleradora Lanzadera destinat a emprenedors del Centre Universitari d’EDEM.

dreamers-imagine-express-2017

Què espereu d’Imagine Express?

Liseth: dormir poc i riure molt, donar valor als diferents challenges amb tot allò que pugui. Aprendre d’aquells que inspiren, vull treure el millor del meu equip, recolzar i coordinar amb tots els dreamers. Porto una motxilla que vull descarregar al tren. No puc deixar d’agrair a l’equip Imagini per donar-me l’oportunitat de participar. Sé que serà una experiència inoblidable que ja estic vivint.

Héctor: el que realment espero és conèixer a gent que vulgui canviar el món, aprendre molt de tots ells i viure una experiència única que només uns pocs tenim la sort de viure.

Com valores que entitats com la Fundació Banc Sabadell doni suport al talent?

Liseth: és imprescindible que existeixin entitats que aposten per la gent somiadora, amb ganes i “arpes”. Sincerament em fa feliç que es recolzi en el camí a recórrer de la gent que vol canviar el món d’alguna forma. Estic agraïda que es valori l’esforç i personalment, que es valori el meu recorregut des de fa ja diversos anys a Florida Universitària. Moltes vegades es diu que un en algun moment “recull el que sembra”. Avui, particularment, puc dir que Fundació Banc Sabadell està ajudant-me a recollir una mica dels molts anys d’esforç que he dedicat al que m’agrada.

Héctor: és una manera de posar a nostre aconsegueixi oportunitats úniques, contribuint amb els diners i els mitjans necessaris, en les quals esforçar-nos, aprendre i desenvolupar la nostra creativitat.

Com t’imagines el teus pas per Imagine?

Liseth: donant-ho tot. Ja tinc moltes ganes d’engegar al costat del meu equip i el gran equip Imagini els inicis d’un llarg recorregut. Sense dubtes és un tren al que em pujo… i del que no em penso baixar! To be continued.

Héctor: creant un projecte juntament amb altres dreamers mitjançant el qual millorem i facilitem la vida de les persones.