Entrevista: ‘Que una entitat aposti pel talent, la creativitat i un concepte tan nou com la innovació disruptiva, és valent i admirable’

Aquest divendres arrenca Imagine 7 Islands, un programa d’innovació per les 7 illes canàries per generar idees disruptives en el sector turístic.  Fins el 17 de març, 12 dreamers (dividits en 4 equips) duran a terme el seu projecte a través de 4 reptes d’empreses i entitats del sector turístic, per terra, mar i aire. Els dreamers comptaran amb l’assessorament de 15 mentors i experts que els acompanyaran durant tot el recorregut.

Paula Foto

Paula Álvarez, graduada en Filologia Anglesa i Hispànica, Màster d’Educació i Traducció. Amb tan sol 28 anys, aquesta jove de Zamora s’ha convertit en la primera Dreamer de l’Imagine 7 Islands becada per la Fundació Banc Sabadell. Guanyadora del concurs ‘Elevator Pitch’ més alt del món, dut a terme pujant en el Telefèric a 3.718 metres del Volcà del Teide, s’ha convertit en una dels 12 Dreamers que participaran en aquesta edició.

Quins van ser les claus per convèncer al jurat i convertir-te en la primera Dreamer?  Crec que sobretot van ser l’entusiasme i dinamisme que vaig mostrar tant en el meu vídeo de presentació com en el pitch en el telefèric del Teide, que va resultar, a més, molt emocionant. Suposo que també va tenir a veure la combinació de la meva formació acadèmica, humanística i creativa, amb la meva trajectòria laboral, més pràctica, variada i internacional.

Què t’agradaria aconseguir durant els 14 dies que durarà Imagine 7 Islands?  A nivell personal, vull comprovar del que sóc capaç, expandir al màxim les meves habilitats, viure noves experiències i descobrir tot el que puc oferir. A nivell professional, vull aportar idees que contribueixin al desenvolupament dels projectes que ens proposin, generant respostes eficaces i aplicables que tinguin un impacte positiu i vull aprendre tot el que pugui dels mentors, dels altres companys i de les experiències que ens esperen.
Què suposa que la Fundació Banc Sabadell et doni suport en aquest programa? És un autèntic orgull, sobretot tenint en compte la trajectòria de la Fundació Banc Sabadell i el nivell i la qualitat dels projectes i institucions que avala, especialment en aquest moment en què les ajudes i els suports s’han vist reduïts tan dràsticament. Que una entitat aposti pel talent i la creativitat i un concepte tan nou com la ‘innovació disruptiva’ és valent i admirable.
Quina sensació tens a formar part de la família Dreamer? Sembla un brou de cultiu molt interessant del que em vull nodrir i aportar els meus ingredients. Som un grup molt heterogeni amb perfils molt diferents però amb una adreça comuna, així que crec que l’Imagine va a suposar una associació simbiòtica on tots anem a aprendre de tots. Sens dubte, es presenta com una oportunitat molt enriquidora.