Buscant el talent… Beques IBStage Barcelona-Fundació Banc Sabadell

Del 8 al 28 d'agost IBStage acull el Programa Internacional de perfeccionament de dansa que se celebra cada any a Barcelona reunint a més de 30 mestres internacionals de gran prestigi, 14 ballarins d'algunes de les millors companyies del món i més de 120 alumnes amb gran talent que desitgen dedicar-se de forma professional a la dansa clàssica.

En aquesta 8a edició, la Fundació Banc Sabadell atorga 8 beques a joves ballarins amb talent però amb pocs recursos per participar en aquest programa. El curs se celebrarà a l’Institut del Teatre i finalitzarà amb la celebració de dues Gales IBStage en el Gran Teatre del Liceu de Barcelona on aquestes joves promeses del ballet tindran l’oportunitat de compartir escenari amb grans professionals. Durant les tres setmanes es treballaran classes de ballet d’alt nivell, treball de puntes, variacions, dansa contemporània, tècniques de treball corporal i pilates. IBStage s’ha convertit en un dels programes d’estiu de ballet més reconeguts a tot el món.

ibstage-danza-8

Buscant el talent

IBStage reuneix a reconeguts mestres de ballet clàssic procedents de grans escoles internacionals com: ABT, SFB, ROH, RBS, Mariinski, Bolshoi, Òpera de París, ENBS, entre d’altres. Tots ells buscant el talent espanyol sobre l’escenari. Tots els participants tindran l’oportunitat de rebre beques en reconegudes acadèmies internacionals o, fins i tot, un contracte de treball en grans companyies de ballet.

El procés de selecció va començar a l’abril amb audicions presencials a Barcelona i Madrid, i fins a l’1 de juliol es realitzen audicions per vídeo. Per ampliar informació sobre el procés podeu consultar el web.