El jove Pol Àlvarez és el dreamer de la Fundació Banc Sabadell en Imagine Express 2016

En total, 4 dreamers representaran a la Fundació i al Banc en aquest viatge d’innovació en el qual hauran de treballar en equip durant el trajecte des de Barcelona a Londres, passant per París. Parlem amb Pol Àlvarez per conèixer més detalls de la seva proposta…

0K5A0800

Com resumiries la teva idea en una frase?

Un producte per a qualsevol moment, en qualsevol part. La meva idea ofereix una solució al gran problema que existeix en la compra online: el temps d’espera per a la recepció del producte. Quan fas una compra online per comoditat o perquè de vegades no saps on trobar el producte en una botiga física, la comanda pot trigar fins a 15 dies a arribar. “SWOP-Glocal Shopping”, la meva idea, proposa una solució a aquest problema: cerques un article en internet, ho pagues online, però vas a recollir-ho a una botiga. La clau de l’aplicació és que es dirigeix al petit comerç, per la qual cosa no has de fer llargs desplaçaments per recollir el producte.

Com se’t va ocórrer la idea?

Freqüentment em trobava amb aquest problema, no només jo sinó també amics i familiars…i vaig decidir convertir aquest problema en una idea. Vaig pensar que en Imagine Express podria passar a tenir un producte de debò que solucionés aquest problema.

Què és el que més et ve de gust d’Imagine Express?

Sortir del tren, no amb una idea, sinó amb un producte de veritat per ajudar a les persones.

Qui t’ha ajudat durant tot aquest temps?

La meva família, sobrtot la meva mare, i els meus amics, que m’han acompanyat als esdeveniments.

Pensaves que anvaes a ser un dels seleccionats?

No ho tenia clar, sobretot quan he vist el bons que són els altres. No tenia clar que pogués aconseguir-ho, vista la competència. Dono gràcies a la Fundació Banc Sabadell per convertir els meus somnis en realitat.