L’IVAM i la Fundació Banc Sabadell renoven col·laboració una temporada més

La Fundació Banc Sabadell i l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) han renovat la col·laboració un any més per a dur a terme la nova exposició ‘L’eclosión de l’abstracció’ que s’inaugura aquest dijous 20 de juliol i que es podrà visitar fins setembre de 2018.

Un any més, ens comprometem a donar suport a un projecte expositiu de l’IVAM vinculat a la creació contemporània i la difusió de la Col·lecció d’aquesta entitat valenciana. Aquesta nova exposició reuneix prop de 150 obres de la Col·lecció de l’IVAM amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte desenvolupades des del final de la Segona Guerra Mundial fins a finals del segle XX d’artistes com Pierre Soulages, Lucio Fontana o Richard Serra.

Es tracta de la segona col·laboració amb l’IVAM després de donar suport a la mostra ‘Perdidos en la ciudad. La vida urbana en las colecciones del IVAM’.