El festival Sampler Series continua sonant a Barcelona

La tercera edició del Sampler Sèries, el festival de música de nova creació, continua sonant a Barcelona. fins a juny diferents espais de la ciutat acullen els concerts: l’Auditori, la Fundació Joan Miró, el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), la Fundació Antoni Tàpies i el Centre Arts Santa Mònica.

Aquest dijous 6 d’abril és el torn de Quartet Diotima, referent mundial en la interpretació de música dels segles XX i XXI, presenta l’estrena del quartet de corda nº 7 de Haas, un viatge de 25 minuts per a quartet amb electrònica especialitzada. Un programa que es completa amb dos dels compositors més representatius del panorama europeu.
El divendres 7 d’abril, l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) i el Sampler Sèries presenten ‘American Music’, un concert de música americana a càrrec del ensemble de música contemporània de la ESMUC.
I durant maig actuaran: el 6 de maig en al Centre Arts Santa Mònica, ‘Nou Ensemble, Frames Percussión, Axel Dörner i Ramon Prats’; i el 18 de maig a l’Auditori, Luis Codera Puzo, compositor convidat de Sampler Sèries aquesta temporada, presenta Empor, una obra de llarga durada per a soprano solista i ensemble realitzada en col·laboració amb el festival ECLAT de Stuttgart i la Fundació Ernst von Siemens Musikstiftung; i també el 18, actuarà Keith Fullerton Whitman, una de les principals figures de l’escena dels sintetitzadors modulars recupera el seu aclamat àlbum Playthroughs en una sessió única.