‘Disseny i arts plàstiques’, avui a #ForoExpertos de Factoria Cultural

Factoría Cultural, Viver d’Indústries Culturals en Matadero Madrid, organitza per tercera vegada al costat de la Fundació Banc Sabadell, un cicle de conferències que té lloc el primer dijous de cada mes al llarg de tot el 2017 a partir de les 19:30 hores. L’objectiu d’aquestes jornades és contribuir a la formació dels joves a través de professionals de primer nivell del sector cultural i innovació. La xerrada es podrà seguir en directe per streaming fent clic aquí.

Aquesta tarda Cruz Novillo, artista plàstic i dissenyador amb més de 50 anys de trajectòria professional, parlarà sobre disseny. Dissenyador d’imatges corporatives de grans empreses i de cartells per a pel·lícules de referència com ‘El espíritu de la colmena’, el seu estudi ‘Cruz más Cruz’ va guanyar el concurs per a la Identitat Visual del Govern d’Espanya; a més, compta amb diversos premis i distincions, com la Medalla d’Or al Mèrits en les Belles Arts 2012.