Convocatòria oberta per al III Dummy Award Fundació Banc Sabadell, premi anual de maquetes de fotollibres

Per tercer any consecutiu, la Fundació Photographic Social Vision, amb la col·laboració principal de la Fundació Banc Sabadell, obre la convocatòria del premi anual de maquetes de fotollibres: premi DOCField Dummy Award Fundació Banc Sabadell. Aquest guardó reconeix i premia a projectes editorials d'autoedició i als seus autors i dóna visibilitat als nous formats editorials que, al costat d'exposicions i formats multimèdia, estan sent claus en la difusió de treballs d'autor.

Fins a l’11 de maig, és el termini establert per presentar projectes. Serà al juny, quan un jurat expert anunciï i lliuri el premi al guanyador d’aquesta tercera edició al que se li publicarà la maqueta i se li oferirà exposar en la propera edició de DOCfield. I és que aquest premi, s’emmarca dins del festival de Fotografia Documental que reuneix a més de 50 autors entorn de 30 exposicions i converteix a Barcelona en centre de la fotografia documental i el fotoperiodisme durant dos mesos.

L’objectiu d’aquest premi, en el qual col·labora la Fundació, és fomentar la consolidació del fotollibre com a suport de difusió fotogràfic d’històries que valen la pena ser explicades així com descobrir nous talents

Més informació a les bases: BASES DUMMY AWARD