Convocatòria oberta per al III Dummy Award Fundació Banc Sabadell, premi anual de maquetes de fotollibres

Fins a l’11 de maig, és el termini establert per presentar projectes. Serà al juny, quan un jurat expert anunciï i lliuri el premi al guanyador d’aquesta tercera edició al que se li publicarà la maqueta i se li oferirà exposar en la propera edició de DOCfield. I és que aquest premi, s’emmarca dins del festival de Fotografia Documental que reuneix a més de 50 autors entorn de 30 exposicions i converteix a Barcelona en centre de la fotografia documental i el fotoperiodisme durant dos mesos.

L’objectiu d’aquest premi, en el qual col·labora la Fundació, és fomentar la consolidació del fotollibre com a suport de difusió fotogràfic d’històries que valen la pena ser explicades així com descobrir nous talents

Més informació a les bases: BASES DUMMY AWARD