Convocatòria oberta de beques per a estudis de Màster en el Conservatori Superior de Música del Liceu

La Fundació Conservatorio del Liceu ofereix un programa de Beques per als Màsters oficials del Conservatori amb l’objectiu de que els estudiants amb talent excepcional tinguin el suport adequat per desenvolupar les seves capacitats artístiques al màxim nivell. Per aquesta raó, des de la Fundació donem suport a aquestes ajudes, per fomentar i incentivar el talent.

En total s’atorgaran vuit beques per cursar estudis en el curs 2017-2018 en les especialitats de: Interpretació en instrumentos i cant de la Música Clàssica i Contemporània; Piano; Interpretació en instruments i cant de Jazz i Música Moderna; Música de Cámara (duos, trios i quartets); Composició Aplicada als medis audiovisuals i escènics.

Els candidats que volguin optar a aquestes ajudes hauran d’haver nascut després del 31 de maig de 1986, tenir el títol Superior de Música o bé una Llicenciatura en Música i superar la prova d’accés al Màster i formalitzar la inscripció.