Clausura de la 78 Quincena Musical de Sant Sebastià

La 28 edició de la Quincena Musical de Sant Sebastià finalitza aquest dimecres 30 d’agost després 94 concerts en un total de 12 cicles.

La clausura del cicle simfònic de l’Auditori Kursaal té un marcat sabor americà, després de més de 20 anys sense la presència d’orquestres americanes, Cincinnati Symphony Orchestra farà el seu debut en la Quinzena i serà l’encarregada de posar fi a aquesta edició amb un programa d’obres d’alguns dels més grans noms de la composició nord-americana, com Leonard Bernstein, Aaron Copland o John Adams. L’orquestra actuarà sota la batuta del seu actual director titular, Louis Langrée, i completarà els seus programes amb obres de Tchaikovsky, Dvorak i Bruch. D’aquest últim autor abordaran precisament el seu ‘Concert per a violí i orquestra nº 1’, amb la participació del sempre elegant violinista francès Renaud Capuçon.