Arrenca la setmana ‘Building the team’ amb Biocat per formar a 12 futurs experts en salut

Arrenca la quarta edició del màster d·HEALTH Barcelona per formar futurs experts en salut, una iniciativa de Biocat que compta amb la col·laboració i suport de la Fundació Banc Sabadell. Es tracta del principal programa de emprendimiento en salut de Biocat, que compta amb titulació pròpia de la Universitat de Barcelona.

biocat-team-building-banner

Per segon any consecutiu, la Fundació col·labora amb la setmana ‘Building the Team Week’ del 6 al 10 de febrer. Durant cinc intenses jornades, els 12 alumnes participaran en activitats teòriques i pràctiques de cohesió d’equips multidisciplinaris i lideratge creatiu, i a la fi de febrer iniciaran la seva immersió clínica en tres dels principals hospitals de Barcelona: l’Hospital Clínic, l’Hospital Sant Joan de Déu i el Institut Guttmann.