Arrenca la setmana del disseny i la creativitat en Barcelona amb el FADfest

Del 6 al 12 de juny, el Museu del Disseny de Barcelona acull el FADfest, l’esdeveniment anual que serveix d’aparador per descobrir les millors propostes en arquitectura, interiorisme, disseny gràfic, publicitat, disseny industrial, art i moda. Una sermana en la qual se celebrarà tot tipus d’activitats: conferències, premis, exposicions, tallers, seminaris, instal·lacions…

Durant aquesta edició, es lliuraran els principals premis d’aquelles associacions que formen part del FAD: els Premis FAD d’Arquitectura i Interiorisme, organitzats per ARQUIN-FAD; elsPremis ADI (Delta i Medalles ADI) de disseny industrial; i els Premis Laus de disseny gràfic i comunicació visual de Barcelona organitzats per ADG-FAD.

Aquest any el festival s’inaugurarà amb una conferència i instal·lació de Honey & Bunny, el popular duo integrat per Sonja Stummerer i Martin Hablesreiter i amb les seves actuaciones  ‘Sustainable Food Design’.

La Fundació amb la creativitat i el disseny

Per tercer any consecutiu, el Premi Laus Aporta-Fundació Banc Sabadell vol fer visible la contribució del disseny a la societat amb projectes que, a través de la comunicació visual, han aconseguit tenir un impacte social o econòmic positiu. Les aportacions poden ser tan diverses com donar veu a fenòmens socials, introduir el disseny en un sector nou, contribuir a un canvi cultural o ajudar a transformar un producte tradicional en un producte amb valor agregat. El Premi es lliurarà aquest divendres 10 de juny a les 20:30 hores.

premio-lausaportafundacionbancosabadell-fadfest-barcelona

La Fundació col·labora, un any més, per donar suport al talent emergent en aquest sector, un al·licient per a molts joves estudiants que posen en valor noves tendències i projectes relacionats amb la innovació i el disseny.
Un altre dels reconeixements al talent jove en el qual la Fundació col·labora és el Premi Medalles ADI de disseny industrial. Té com a objectiu reconèixer el talent d’aquells joves professionals que acaben de finalitzar els seus estudis i que presenten el seu projecte final de carrera, màster o postgrau. L’objectiu d’aquest guardó és donar relleu públic als millors projectes realitzats destacant el procés de recerca i aquells aspectes d’innovació que comporten en el camp del disseny. El Premi es lliurarà aquest dijous 9 de juny a les 20:00 hores.
I aquest dimecres 8 de juny a les 20:00 hores es farà lliurament del Premi Habitácola per a estudiants que han escollit la temàtica d’aquesta edició: l’ús dels terrats.

premio-arquinfad-fadfest-barcelona-terrats