Arrenca la quarta edició de Sampler Series, músiques de nova creació

El festival Sampler Series, músiques de nova creació que impulsem des del seu inici, estrena nova temporada amb 17 propostes que inclouen un total de 21 estrenes. En aquesta quarta edició el festival compta amb diferents espais de la ciutat dedicats a l’art contemporani com a L’Auditori, el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), el Centre de Cultura Contemporani de Barcelona (CCCB), la FundacióAntoni Tàpies o la Fundació Joan Miró.

La col·laboració internacional d’aquesta temporada dedicarà especial atenció a Viena amb el debut en L’Auditori d’una de les millors orquestres de música contemporània del món, el Klangforum de Viena. També destaca el projecte comú entre CrossingLines i el millor grup de música de cambra vocal, els Neue VocalsolistenStutgartt.
A més, Octavi Rumbau és el compositor convidat d’aquesta quarta temporada, un dels exemples més clars del canvi de paradigma en la creació sonora contemporània actual.

Alguns dels concerts programats

-4 de novembre: ‘Supercodex’ amb Ryoji Ikeda a L’Auditori a les 20h

-17 de desembre: ‘Being and becoming’ amb Peter Evans en el CCCB a les 16h

-13 de gener: ‘Funktion+Frames Percussion’ amb Alvin Lucier a la Fundació Antoni Tàpies a les 20h