Agenda cap de setmana 8 de setembre: propostes culturals a Alacant, Barcelona, Galícia i València

Una de les recomanacions principals per a aquest cap de setmana és visitar i conèixer la recentment inaugurada exposició Art<35 BS 2017 a la Sala Parés de Barcelona en la qual deu joves artistes, menors de 35 anys, exposen les seves obres després de guanyar el concurs convocat per la Facultat de Belles arts de la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de la Fundació.

Últim cap de setmana per visitar ‘Fruit Belt’ de l’artista Martin Llavaneras en Espai 13 de la Fundació Joan Miró.

Pren nota d’altres propostes culturals per a aquests dies:

-‘Weegee by Weegee’ en Fundació Foto Colectania mostra el treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40.

-‘L’eclosió de l’abstracció’ en l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) que reuneix prop de 150 obres de la col·lecció amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte desenvolupades des de la postguerra fins a l’actualitat.

-‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura de Galícia, dividida en quatre temàtiques com el disseny, la indústria, el patrimoni natural i l’art relacionats amb el disseny de mobiliari i procés d’industrialització del sector de la fusta.

-‘Guardians de pedra’ fa parada a Villajoyosa, impulsada pel MARQ, es tracta d’una mostra que ret homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant.