Agenda cap de setmana 5 de maig: art, fotografa, música i òpera

A Barcelona, us recomanem anar al concert de ‘Nou Emsemble, Frames Percussion, Axel Dörner i Ramon Prat’ de Sampler Series, de de demà dissabte 6 de maig en el Arts Santa Mònica a les 18h. També es pot visitar la recentment inaugurada exposició World Press Photo 2017 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) amb el millor del fotoperiodisme.

Els Amics de l’Òpera de Sabadell ens proposen acudir a veure ‘Carmen’ l’última i més famosa òpera de Bizet. Es pot veure avui divendres i el diumenge 7 en el Teatre La Faràndula de Sabadell.

I pels quals prefereixin veure exposicions d’art, us recomanem tres: ‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centre  Gaiás de la Cidade da Cultura; ‘Autogestió’ a la Fundació Joan Miró, que es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself); i ‘Fenòmen Fotollibre’ a la seu de la Fundació Foto Colectania.