Agenda cap de setmana 4 de novembre: teatre, art urbà i música

Per avui divendres, el teatre és una de les propostes culturals principals. Els actors i actrius de La Kompanyia Lliure interpreten dues obres en el Teatre Lliure de Montjuïc: ‘In Memoriam. La quinta del biberó’ i la recentment estrenada ‘Revolta de bruixes’.

revolta-bruixes-kompanyia-lliure

Demà dissabte, es pot visitar la III edició de ‘Ús Barcelona’, el festival d’art i espai públic que aquest any se celebra a l’antiga fàbrica de Can Ricart de Poblenou. Durant tot el dia, des de les 10 fins a les 23h es podrà participar en tallers, workshops, conferències, escoltar música en directe, comprar al mercat d’art…

us-barcelona-foto1

Com a proposta musical, demà nou concert del Festival Internacional Orgues de Poblet, amb un concert a les 20:30h a càrrec del duet Olivier Vernet – Cédric Meckler.organistes-olivier-vernet-cedric-meckler-poblet

I últim cap de setmana per poder visitar Espai 13 de la Fundació Joan Miró on es pot visitar l’intervenció ‘La ficció és una realitat per succeir’ d’Ana Garcia-Pineda que obre el cicle ‘Peu a fora. Expedicions i diàspores’.exposicion-piefuera-espai13-fundacion-joan-miro-1

A Barcelona, es pot visitar també l’exposició ‘Tree of life’ en el Centr Cívic Urgell, fins el 24 de novembre on es poden veure diferents imatges de treball científic del Centre de Regulació Genòmica (CRG), des d’elements més petits com les molècules, teixits i òrgans fins arribar als organismes vius.

ImageJ=1.45r

I per aquells que prefereixen la fotografia, molt recomanable és visitar la seu de Foto Colectania i conèixer l’exposició ‘Jo volia ser fotògraf’’ que reuneix 11 projectes a través dels quals es pot reflexionar sobre el paper de la fotografia d’avui dia.