Agenda cap de setmana 3 de març: exposicions, intervencions i tallers

Aquest cap de setmana tanquen les seves portes 2 exposicions. Una d’elles a Barcelona, ‘Ésser plural. Jo sóc els altres, els altres són jo’, la nova instal·lació virtual en Espai 13 de Fundació Joan Miró dins del cicle d’exposicions ‘Peu fora. Expedicions i diàspores’ que mostra una mirada analítica a través del treball de sis joves artistes en la diàspora. I la segona mostra que tanca les seves portes aquest cap de setmana es troba en el Museu Arqueològic Municipal Casa del parc Crevillent, ‘Guardians de pedra’ impulsada pel MARQ, un homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant.

Una altra de les recomanacions culturals està a València amb la inauguració de l’exposició World Press Photo. Fins al 12 de març es podrà visitar a la Fundació Chirivella Soriano aquesta edició dedicada completament a visibilizar el problema dels refugiats amb la campanya ‘Podries ser tu’.

I a Alacant, es pot visitar la IV edició del Festival Internacional de Fotografia contemporània PHOTOALICANTE. Un festival que acull 17 exposicions, 11 intervencions urbanes, 6 tallers, 4 conferències i fins a 13 activitats, fins al 2 d’abril.