Agenda cap de setmana 3 de juny: projeccions a Madrid i Barcelona, algunes de les propostes culturales de la Fundación

Aquest cap de setmana, el Festival de PhotoEspaña  acull ‘En la nit. Projeccions a l’aire lliure Fundació Banc Sabadell’. Quatre artistes visuals presentaran una sèrie de treballs projectats en diferents espais de la ciutat de Madrid com a arbres o façanes d’edificis. Les projeccions tindran lloc de 22h a 00h avui divendres 3 de juny (al Centre Cultural Conde Duc), demà dissabte 4 de juny (en Escorxador Madrid) i el diumenge 5 de juny (a la Biblioteca Nacional).

Vivian Maier - Autorretrato

Vivian Maier – Autorretrato

Aquest cap de setmana es pot visitar LOOP Fair dins del festival LOOP Barcelona . Es tracta d’una exposició en la qual es mostren mig centenar de vídeos d’artistes dels cinc continents amb nombroses estrenes d’obres inèdites. Es pot visitar fins a aquest dissabte 4 de juny a l’Hotel Catalonia Rambles de Barcelona.

Elina Brotherus-Carlos Collado

El Centre Cultural La Beneficència de València acull aquest diumenge 5 de juny a les 20:00 hores el concert Capella Ministrers & Música Reservata Barcelona homenatge a Ramon Llull. Una proposta musical que s’emmarca en un cicle de concerts amb músiques i continguts relacionats amb l’època en què Llull va viure i els llocs que va visitar. Un viatge musical pel Mediterrani medieval amb referències musicals als seus escrits.

capella-ministrers