Agenda cap de setmana 29 d’abril: exposicions, música i fotografia, són algunes de les propostes culturals

La Fundació ha inaugurat aquesta setmana l’exposició ‘Salto de página’ en Sevilla, en el marc de la Fira del llibre. Es tracta d’una mostra que reuneix una completa selecció de llibres d’artista i edicions contemporànies realitzades per artistes com per exemple Jaume Plensa o Andy Warhol, entre d’altres. Es pot visitar a la Sala d’Exposicions de l’Ajuntament de Sevilla fins el 5 de juny.inauguracion-saltopagina-sevilla-11

Aquest divendres i dissabte  l’Auditori de Barcelona acull dos concerts dins del programa Sampler Series, músiques de nova creació. El divendres a les 19h el guitarrista Diego Castro i DissonArt; i dissabte a les 18h concert de l’Esemble Recherche, un dels millors grups de cambra del món.

samplerseries-concierto-barcelonaLa fotografia segueix sent altres de les propostes destacades per al cap de setmana. Foto Colectania obre les seves portes a l’exposició ‘Tota fotografia és un enigma’ del francès Michel Frizot, i pels quals vulguin aprofundir més sobre aquest gènere, la fotografia, poden fer-ho participant en el nou projecte online ‘Correspondencias’.

fotocolectania-barcelona-michelfrizot