Agenda cap de setmana 28 d’octubre: teatre, òpera, música i fotografia

Últim cap de setmana per visitar el World Press Photo Madrid a la seu del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM). Una exposició que fa un respàs a través de 155 imatges amb el més destacat de l’any 2015.

Adam Abdel, age 7, was badly burned when a bomb, dropped on February 12 by a Sudanese government’s Antonov plane, landed next to his family’s home in Burgu, Central Darfur, Sudan, February 27, 2015.

© Adriane Ohanesian -The Forgotten Mountains of Sudan – FB Insta

Per avui divendres, la proposta principal es troba a Barcelona, en el Teatre Nacional de Catalunya (TNC) amb l’obra ‘Llull a la Ciutat Nova’, un projecte social que dona suport la Fundació.llull-ciutat-nova-tnc-5

I continuant en el teatre, un altre plan cultural es troba en el Teatre Lliure de Montjuïc amb ‘In Memoriam. La quinta del biberó’ amb La Kompanyia Lliure, un homenatge als últims joves reclutats que van lluitar per la II República en els últims moments de la Guerra Civil Espanyola. Es pot veure fins el 13 de novembre.inmemoriam-quintabibero-kompanyia-lliure-3

Demà dissabte, es pot veure l’òpera de Mozart ‘Don Giovanni’ gràcies a l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell.don-giovanni-amics-opera-sabadell

La proposta musical ve de la mà del Festival Internacional Orgues de Poblet, amb un concert a les 20:30h a càrrec de Yves Rechsteiner.poblet-1

I pels que prefereixin visitar exposiciones recomanem ‘Jo volia ser fotògraf’ a la seu de Foto Colectania, que reuneix 11 projectes a través dels quals es podrà reflexionar sobre el paper de la fotografia avui dia; Espai 13 de la Fundació Joan Miró on es pot visitar l’intervenció ‘La ficció és una realitat per succeir’ d’Ana Garcia-Pineda que obre el cicle ‘Peu a fora. Expedicions i diàspores’; i la mostra ‘Ramón Llull. La màquina de pensar’ en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.