Agenda cap de setmana 26 d’agost: dansa, música i exposicions

Barcelona acull, un any més, el Programa Internacional de Perfeccionament de dansa IBStage. En el marc d’aquest programa, aquest cap de setmana tots els alumnes compartiran escenari amb grans professionals en dues gales que tindran aquest dissabte (20:00h) i diumenge (17:30h) en el Gran Teatre del Liceu de Barcelona. L’espectacle comptarà amb primeres figures de les companyies més prestigioses i un cos de ball format per més de 100 ballarins.

ibstage-danza-5La proposta musical del cap de setmana són els concerts que ofereix la Schubertíada de Vilabertran, el festival que ret homenatge a la figura de Franz Schubert i que s’ha consolidat com un dels certàmens en els quals es dóna l’oportunitat a joves talents. Avui divendres 26 a les 21:30h actuació del pianista Daniel Kharitonov; demà dissabte dos concerts, a les 18:30h amb Dalia Quartet i a les 21:30h el baríton Matthias Goerne al costat del pianista Alexander Schmalcz; i finalment, el diumenge concerto a les 11:30h amb Solistes de la Camerata432.

dalia-quartet-schubertiada

I les tres exposicions recomanades dues d’elles es poden visitar a Barcelona, ‘Vivian Maier. In Her Own Hands’ a la seu de FotoColectania, una exposició que dóna a conèixer les fotografies que va fer la mainadera més famosa als carrers de la ciutat de Nova York; i ‘Ramon Llull. La màquina de pensar’ que es pot visitar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Vivian Maier, New York Public Library

Finalment, València acull la tercera exposició, ‘Perduts a la ciutat’ , en el IVAM. Més de 300 obres recorren diferents ciutats del món per mostrar punts de vistes molt dispars i vivències humanes.