Agenda cap de setmana 25 de novembre: exposicions i teatre

Avui divendres és l’últim dia per poder visitar l’exposició ‘Tree of life’ en el Centre Cívico Urgell a Barcelona. Una mostra que reuneix imatges de treball científic del Centre de Regulació Genòmica (CRG), des dels elements més petits com les molècules, teixits i òrgans fins a arribar als organismes vius. Ciència i art més units que mai. Una altre proposta cultural molt diferent ve de la mà de la III edició del festival Sampler Series, músiques de noves creacions, amb el concert de demà dissabte a les 19h al MACBA amb Luis Tabuenca.

ferranfages-luis-tabuenca-sampler-series-barcelona

Últim cap de setmana també per a la mostra itinerant ‘Luz de Roma’ que es pot visitar en Concentaina (Alacant) gràcies al MARQ. A Barcelona us proposem diferents plans culturals com per exemple: visitar l’exposició de World Press Photo, organitzada per la Fundació Photographic Social Vision, amb el suport de la Fundació Banc Sabadell. El millor del fotoperiodisme al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) fins a l’11 de desembre. I ‘Jo volia es fotògraf’ a Foto Colectania fins al 10 de desembre.

exposicion-yoqueriaserfotografo-fotocolectania

I un altre pla cultural és anar al teatre, les noies de la Kompanyia Lliure interpreten el clàssic ‘Revolta de bruixes’ fins al 4 de desembre en el Teatre Lliure de Montjuïc.kompanyia-lliure-revolta-bruixes-barcelona