Agenda cap de setmana 25 d’agost: plans culturals a Barcelona, Galícia, València i Vilabertran

La música de Schubert segueix sonant en el festival de la Schubertíada de Vilabertran, amb concerts aquest divendres a les 18h de Quartet Casals i a les 21:30h la soprano Kate Royal; demà dissabte a cas 18h Quartet Casals i a les 21:30h el tenor Christoph Prégardien; i el diumenge a les 18h és el torn de Solgudes de la Camerata 432, la mezzo Cristina Segura i el narrador David Portes.

A Barcelona no tanquen a l’agost les exposicions ‘Weegee by Weegee’ a Fundació Foto Colectania, que mostra el treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40; i exposició ‘Fruit Belt’ de l’artista Martin Llavaneras en Espai 13 de la Fundació Joan Miró.

Una altra dues de les exposicions que us recomanem estan a Galícia, ‘‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Cnetro Gaiás de la Cidade da Cultura; i a València, ‘La eclosió de la abstracció’ a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM).