Agenda cap de setmana 24 de febrer: art contemporani, talent jove i fotoperiodisme

A Madrid, es pot visitar a ARCOmadrid fins al diumenge ArtsLibris Barcelona, la Fira Internacional de l’Edició Contemporània que té com a objectiu difondre i recolzar el sector de l’edició dels llibres d’artista. A més, el Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM) acull la Fira d’Art d’Emergent JustMad8, una trobada en el qual amants de l’art i col·leccionistes trobaran pintures, escultures, fotografies… amb l’objectiu de visibilizar i fomentar l’art contemporani i propostes d’espais d’alternatius emergents nacionals i internacionals. I pels quals prefereixin anar al teatre, fins al 12 de març al Teatro María Guerrero acull ‘In Memoriam. La quinta del biberó’ amb la Kompanyia Lliure.

‘Entre si’ – Pilar Sagarra

Un altre dels plans culturals recomanables és visitar l’exposició World Press Photo València a la seu de la Fundació Chirivella Soriano.

I a Barcelona, la Fundació Joan Miró acull la recentment inaugurada exposició Autogestió en la qual es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself).