Agenda cap de setmana 23 de juny: propostes culturals

Aquest cap de setmana tanca les seves portes l’exposició ‘Fenòmen Fotollibre’ a la Fundació Foto Colectania, posa en valor la cultura visual contemporània a través del paper del fotolibro i de la fotografia impresa amb exemples de diverses èpoques, des de Ródchencko, William Klein i Robert Frank fins als realitzats per Laia Abril o Vivian Sassen. Fins a aquest diumenge 25 de juny es podrà visitar.

A València, demà dissabte comença el festival de música Serenates 2017, música composta i interpretada principalment per músics valencians. Se celebra en el claustre de l’edifici històric de la Universitat de València.

També a la Comunitat Valenciana, es pot visitar la mostra ‘Guardians de pedra’que fa parada a la Vila Joiosa, impulsada pel MARQ, es tracta d’una mostra que ret homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant.

I finalment, la Fundació Joan Miró acull una nova exposició en Espai 13 amb l’artista Adrià Julià i ‘Hot Iron’, un projecte que parteix de l’arxiu fotogràfic d’esglésies romàniques catalanes que no s’havia fet públic fins ara realitzat per Ramon Julià Alemany qui va catalogar fins a 556 esglésies entre els anys cinquanta i els anys noranta. A través d’aquesta exposició es planteja els efectes en l’imaginari col·lectiu de les relacions econòmiques al voltant de les importacions i exportacions culturals.