Agenda cap de setmana 22 d’abril: llibres i fotografies, les propostes culturals de la Fundació Banc Sabadell

Com cada setmana, la Fundació et proposa diferents plans culturals per gaudir d'aquests dies.

Fins al diumenge, Barcelona acull la 7a edició d’ArtsLibris, la Fira Internacional de l’Edició Contemporània en la qual es podrà visitar i conèixer més sobre els llibres d’artista, el fotollibre, la bibliofília contemporània així com altres formats afins a les edicions d’artistes. Es podrà visitar al centre de creativitat d’Arts Santa Mònica.

arts libris-barcelona 1

I seguint en el camp de les lletres, us proposem un dels tallers de l’Acadèmia La Central, el Curs d’edició artesanal de llibres il·lustrats i autoeditats amb Julia Pelletier. Es tracta d’un taller que té com a objectiu desenvolupar un treball personal que tindrà forma de llibre il·lustrat on la imatge serà protagonista, ja sigui un llibre d’artista, llibre-objecte o llibres de colors. La propera sessió tindrà lloc aquest dissabte 23 d’abril de 10:30h a 14:30h.

curso libros ilustrados-academia la central-barcelona

La proposta destacada relacionada amb la fotografia és l’exposició ‘Tota Fotografia és un enigma’ del francès Michel Frizot. La mostra reuneix imatges d’autors anònims, desconeguts, fotògrafs de premsa o d’entusiastes de totes les èpoques de la fotografia que van captar la seva atenció, no solament pel seu atractiu interès visual o documental, sinó també per la seva naturalesa no-resolta. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania.

Marius. Paris, Fotomontaje, 1865