Agenda cap de setmana 2 de desembre: propostes culturals

Per a aquest cap de setmana us recomanem diferents propostes culturals. Per exemple, aquest diumenge 4 és l’última funció de ‘Revolta de bruixes’ protagonitzada per les noies de La Kompanyia Lliure en el Teatre Lliure de Montjuïc.

kompanyia-lliure-revolta-bruixes-barcelona

Una altra proposta cultural és visitar exposicions com per exemple a València, en el IVAM ‘Perdidos en la ciudad’, en la qual es poden veure fins a 300 obres de diversos artistes però amb un denominador comú: una mirada diferent de ciutats del món… A Barcelona, destaquem 4 exposicions: World Press Photo, organitzada per la Fundació Photographic Social Vision, amb el suport de la Fundació Banc Sabadell; ‘Jo volia ser fotògraf’ a Foto Colectania; ‘Ramon Llull. La màquina de pensar’ en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; i a l’Espai 13 de la Fundació Joan Miró es pot visitar l’exposició ‘Qualsevol objecte és un espai temporal’ de l’artista Nicolás Lamas, dins del cicle ‘Un peu fora. Expedicions i diàspores’.