Agenda cap de setmana 18 de novembre: exposicions,música i teatre

A Barcelona us proposem diferents plans culturals com per exemple: visitar l’exposició de World Press Photo, organitzada per la Fundació Photographic Social Vision, amb el suport de la Fundació Banc Sabadell. El millor del fotoperiodisme al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) fins a l’11 de desembre. Una altra de les propostes també fotogràfica és ‘Jo volia ser fotògraf’ en Foto Colectania fins al 10 de desembre.

exposicion-yoqueriaserfotografo-fotocolectania

Una altra proposta és la recentment inaugurada exposició ‘Qualsevol objecte és un espai temporal’ de l’artista Nicolás Lamas,dins del cicle ‘Un peu fora. Expedicions i diàspores’ en l’Espai 13 que acull la Fundació Joan Miró. Es podrà visitar fins al 8 de gener de 2017.

exposicion-nicolas-lamas-espai13-fundacionjoanmiro-imagen2

Canviant de format, el teatre també és una altra proposta cultural per a aquest cap de setmana. Sobre l’escenari, les actrius de la Kompanyia Lliure revolucionen el Teatre Lliure de Montjuïc amb ‘Revolta de bruixes’.

El Monestir de Poblet acull un nou concert del Festival Internacional Orgues de Poblet amb l’actuació de Matteo Imbruno, a les 20:30h aquest dissabte.

matteo-imbruno-orgues-poblet