Agenda cap de setmana 18 d’agost: música, art i fotografia

Aquest cap de setmana arrenca el festival de la Schubertíada de Vilabertran, amb concerts aquest divendres 18 a les 21:30h quartets per a cordes de Beethoven amb Quartet Casals; dissabte a les 18h obres de Schumann, Schubert i Brahms amb Isabel Villanueva i François Dumont; i el diumenge de nou el Quartet Casals.

A Alacant, demà dissabte actua en el festival ‘Geografia’ de l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), el pianista Joaquín Achúcarro amb Ygor Yebra a l’espectacle ‘Proms Sinfónico’.

I a Barcelona, ‘Weegee by Weegee’ a la FundaciónFoto Colectania no tanca a l’agost per a mostrar el treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40. Espai 13 de la Fundació Joan Miró, acull l’exposició ‘Fruit Belt’ de l’artista Martin Llavaneras.