Agenda cap de setmana 17 de novembre: exposicions

-‘El Cosidor’, és la nova obra que interpreten les actrius que formen part de La Kompanyia Lliure. Es podrà veure aquest cap de setmana en el Teatre Lliure de Gràcia a Barcelona.

-El Centro Niemeyer reuneix fins el 8 d’abril de 2018 l’exposició més completa realitzada fins el moment sobre els dibuixos de Francis Bacon. Per primera vegada es mostren més 73 obres del pintor irlandès.

-‘DOCfield Festival de Fotografia Documental’, amb un total de 25 exposicions el festival recorre diferents punts de Barcelona al voltant de la mobilitat humana plantejant interrogar al ciutadà a través de la fotografia documental reflexionar sobre les diferents formes de viatjar. Es podrà visitar fins al 30 de novembre.

-‘Espècies nàufragues’, de Irene de Andrés en Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una exposició que formar part del cicle ‘La possibilitat d’una illa’. Es pot visitar fins al 7 de gener de 2018.

-‘La Setmana de la Ciència’, organitzada per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi) amb l’objectiu d’acostar la ciència a tots els públics a través de diferents activitats com a conferències, tallers, exposicions, taules rodones, jornades de portes obertes… Fins a aquest diumenge.

-‘Fernando Ortiz’, la Diòcesi de Màlaga acull aquesta exposició sobre l’artista amb l’objectiu de difondre la seva obra. La mostra està formada per escultures que es conserven a Màlaga (Palacio Episcopal, Catedral, esglésies, confraries penitencials i museus) amb altres procedents de ciutats com Alcaudete, Ceuta, Jaén, Jerez de la Frontera…

-‘L’eclosió de l’abstracció’ a l’‘Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), una exposició que reuneix obres de caràcter abstracte des de la postguerra fins a l’actualitat.

Després de la fi del món’ al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull vuit instal·lacions immersives de creadors contemporanis per reflexionar sobre el present i el futur de la crisi climàtica.