Agenda cap de setmana 16 de desembre: exposicions i música

Per a aquest cap de setmana us proposem visitar tres exposicions:
-‘Guardians de pedra’ amb MARQ a la sala d’exposicions Sant Joan de Déu en el Museu Arqueològic Comarcal d’Orihuela. Es tracta d’una mostra itinerant que convida a recórrer la província d’Alacant a la recerca de guardians de pedra, buscant aquells monuments que esglaien, impressionen i expliquin els avatars i queixes que van sofrir en el passat.

guardianes-piedra-orihuela-marq

-‘Perdidos en la ciudad’ a l’IVAM, una exposició que reuneix unes 300 obres (pintures, escultures, fotografies i vídeos d’artistes) a través de les quals es recorren diferents ciutats de tot el món amb diferents punts de vista.

El panfleto, 1929. Equipo crónica. IVAM

‘Qualsevol objecte és un espai temporal’ de l’artista Nicolás Lamas, en Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una mostra que deslliga els fils que entrellacen realitat material, imatge i virtualitat reunint una quinzena d’escultures, fotografies i vídeos en els quals dialoguen binomis com a cultura i naturalesa, imatge i matèria, informació digital i realitat.
exposicion-espai13-fundacio-joan-miro-nicolas-lamas

I aquest diumenge 18 de desembre concerto de nadal del Misteri d’Elx, escenificacions teatrals proclamades Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la Unesco en el 2001.

misterio-elche-navidad-concierto