Agenda cap de setmana 14 d’abril: art, fotografia i disseny

Aquest cap de setmana os recomanem 4 exposicions per visitar en família. Una d’elles està en Galícia, en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura, ‘Da árbore á cadeira’, una exposició, comissariada per l’arquitecte Carlos Seone, que proposa un viatge emocional de la matèria al producte, de la fusta al mobiliari domèstic.

Un altre plan cultural, és visitar la Fundació Joan Miró a Barcelona on es pot veure la mostra ‘Autogestió’ en la qual es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself) i conèixer la instal·lació de l’artista Eva Fàbregas ‘Imagina’t que ets un bloc de mantega que es desfà’.

Joan Miró
Tela cremada 1 [Tela quemada, 1],
Acrílico sobre tela cortada
y quemada
Fundació Joan Miró, Barcelona

Per últim, us proposem conèixer més sobre els fotollibres a l’exposició que acull la Fundació Foto Colectania ‘Fenòmen Fotollibre’.