Agenda cap de setmana 12 d’agost: música i filosofia

La primera recomanació, és el concert de Capella de Ministrers homenatge ‘Ramon Llull. L’últim pelegrinatge’ amb motiu del 700 aniversari de la seva defunció. Se celebrarà el diumenge 14 d’agost en el Monestir de Sant Jeroni de Cotalba, a València.

concierto-capella-ministrers-ramon-llull

Un altre dels plans culturals relacionats amb la figura de Ramon Llull és l’exposició ‘Ramon Llull. La màquina de pensar’ que es pot visitar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

I la tercera proposta, també es troba a Barcelona, en la Fundació Miró on es pot visitar l’exposició ‘Quan les línies són temps’, el cicle d’exposicions de ‘l’Espai 13’. Una obra de Rosana Antolí amb la qual vol donar respostes a preguntes com: On estem? Quins són els nostres desitjos? Existeixen els moviments continus? Com allargar un moviment?

exposicion-fundacion-miro-espai13-rosana-antoli-imagen1