Agenda cap de setmana 11 d’agost: propostes culturals

La proposta musical d’aquest cap de setmana està a Alacant amb el festival d’estiu ‘Geografia’ a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), amb l’actuació aquest dissabte 12 d’agost de Canto Ostinato ‘El ritual sonoro’ i el diumenge 13 amb el duet de piano a càrrec de Chano Domínguez i Stefano Bollani.

A València, es pot visitar l’exposició ‘L’eclosió de l’abstracció’ a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), que reuneix prop de 150 obres de la col·lecció amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte desenvolupades des de la postguerra fins l’actualitat.

Elizabeth Murray The Lowdown, 2001

Altre de les exposicions recomanades és ‘Weegee by Weegee’, que recull més de 100 fotografies del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania a Barcelona.

Hombre detenido por travestismo, ca. 1939. © Weegee / International Center of Photography / Cortesía Colección M. + M. Auer