Agenda cap de setmana 10 de març: cine, fotografia i art

Aquest cap de setmana tanca les seves portes a València l’exposicióWorld Press Photo, es podrà visitar fins al diumenge a la Fundació Chirivella Soriano, una edició completament a visibilitzar el problema dels refugiats amb la campanya ‘Podries ser tu’.

I a Alacant, es pot visitar la IV edició del Festival Internacional de Fotografia contemporània PHOTOALICANTE. Un festival que acull 17 exposicions, 11 intervencions urbanes, 6 tallers, 4 conferències i fins a 13 activitats, fins al 2 d’abril.

Una altra proposta cultural, és gaudeix del setè art amb la 30 Semana de Cine de Medina del Campo que des d’avui divendres 10 de març fins al dissabte 18 reuneix a representants del cinema més reconegut i a les promeses emergents.

I a Barcelona, la Fundació Joan Miró

acull l’exposició Autogestió en la qual es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself).

Joan Miró
Tela cremada 1 [Tela quemada, 1],