Agenda cap de setmana 1 de juliol: plans culturals en Barcelona, Sant Sebastià i València

Aquest dissabte Sant Sebastià acull una nova funció de l’obra de Shakespeare ‘Somni d’una nit d’estiu’ al parc de Cristina Enea. Es tracta d’una representació que s’emmarca a la programació de #Donostia2016 per la Capitalitat Cultural.

donostia2016-sueno-noche-verano-representacion

A Barcelona es pot visitar l’exposició ‘Vivian Maier. In Her Own Hands’ a la seu de FotoColectania. 79 imatges, la majoria inèdites, procedeixen de l’arxiu que la pròpia Vivian Maier no va arribar mai a revelar i que va retratar els carrers de la ciutat de Nova York i Chicago.
vivian-maier-exposicion.fotocolectenia-7

També a Barcelona, unes altres de les exposicions destacades i recomanades són les que formen part de la quarta edició del Festival de Fotografia Documental DOCfield16 en el qual s’ofereix una mirada crítica a través del treball de 100 autors i 30 exposicions en diferents centres d’art, galeries, centres cívics, escoles de fotografies…

docfield-barcelona-myriammeloni-picturetank

L’última proposta cultural del cap de setmana, són els tres concerts d’aquest cap de setmana dins del festival Serenates,  a València. Els concerts (22:30h) se celebren en el claustre de l’edifici històric de la Universitat de València es converteix en l’escenari que serveix de plataforma per a la promoció i la difusió de grups valencians. Avui divendres actua Estil Concertant, demà dissabte Leioa Kantika Korala i el diumenge és el torn de l’Orfeó Universitari de València.

Serenates-festival-LeioaKantikaKorala