Agenda cap de setmana 17 de juny: música, història i fotografia

Aquest divendres 17 de juny a les 20:30 hores, el Museu Pati Herreriano (Monestir de Sant Benito) de Valladolid obre les seves portes per acollir el concert ‘Cuarteo Golden String Quartet Violins’, dins del cicle ‘Las piedras cantan’. Una sèrie de concerts, en el qual col·labora la Fundació Banc Sabadell, i que tenen com a objectiu dinamitzar l’art i el patrimoni a través de la música potenciant a joves intèrprets i donant a conèixer llocs de gran interès històric.

musae-conciertos-festival

La Real Col·legiata de Sant Isidoro acull aquest cap de setmana les I Jornades d’Història del Regne de Lleó, sota l’epígraf ‘Lleó, Regne de Llibertats’ amb l’objectiu de commemorar el mil·lenari del naixement del rei Fernando I i les Corts de 1188.

conmemoracion-cortes1188-leon

Aquest dissabte 18 de juny, el festival de fotografia documental DOCfield ofereix una visita guiada a les 12:00 hores amb Natasha Christia a l’exposició ‘L’home europeu’ situada en el Palau Robert de Barcelona.

docfield-exposicion-palaurobert-barcelona