Acords amb talent a Barcelona, recta final del Maria Canals

La Fundació Banc Sabadell col·labora en aquest concurs per la seva aposta per seguir fomentant la cultura i apropant-la a la societat. I precisament, aquest certamen destaca també per les seves activitats paral·leles, la més popular és ‘Tu hi toques?’ en la qual es treuen als carrers de Barcelona més de 80 pianos de cua distribuïts per diferents zones del centre de la ciutat. L’objectiu: arribar a tots els públics a través dels acords.

El Concurs, que se celebra anualment en el mes de Març, es dirigeix a joves intèrprets de tot el món amb edats compreses entre els 18 i 30 anys. S’articula en 4 proves que se celebren en el Palau de la Música Catalana de Barcelona. La Prova Final és amb orquestra, i només arriben els 3 concursants millor classificats.