800 km, 42 dies, 300 joves

La Fundació Banc Sabadell participa en la tercera edició de la Transpirenaica Social Solidària. Un camí que va començar el passat 13 de juny i que ha recorregut gran part dels Pirineus, travessant el País Basc, Navarra, Aragó, Andorra i Catalunya.

L’objectiu d’aquesta iniciativa solidària és donar la possibilitat a aquells joves que més ho necessiten de compartir i generar relats entre els participants, visibilitzar l’exclusió social i promocionar valors d’acolliment i acceptació incondicional.

Els 300 joves participants han recorregut 800 quilòmetres durant 42 dies en companyia de professionals, representants d’associacions, institucions i organitzacions que han recolzat aquesta iniciativa i compartit les seves experiències amb ells. A més, s’han organitzat diferents mentorings per aportar reflexions i valors, tallers sobre la principal àrea de coneixement dels professionals participants, i fòrums on s’han treballat diferents temàtiques d’interès com la promoció del talent, l’educació, la inclusió social, el turisme i la naturalesa, entre altres temes.

El Parc Natural de Cap de Creus, a Cadaqués (Girona), acollirà l’últim tram del camí més solidari. Serà el proper 24 de juliol.

“Els 300 joves participants han recorregut 800 quilòmetres durant 42 dies en companyia de professionals, representants d’associacions, institucions i organitzacions”