6 convocatòries obertes! Beques i premis per reconèixer i acompanyar el talent

XII Premio Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica, té com a objectiu incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols, menors de 42 anys, en el camp de la biomedicina i les ciències de la salut. El termini d’inscripció finalitza el 30 d’abril de 2017. Consulta les bases fent clic aquí.

XVI Premio Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica reconeix el treball dels investigadors espanyols, menors de 40 anys, en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per contribuir a l’anàlisi i formulació d’alternatives que promoguin el benestar social. El termini d’inscripció finalitza el 30 d’abril de 2017. Consulta les bases fent clic aquí.

-Programa de pràctiques Jóvenes con Futuro USA impulsat per Stepone amb la col·laboració de la Fundació i dirigit a enginyers recentment graduats perquè puguin fer pràctiques durant 6 mesos en empreses tecnològiques de primer nivell a Estats Units. El termini d’inscripció finalitza el 30 d’abril de 2017. Consulta els requisits fent clic aquí.
I Premi LAB<20, impulsat per LABoral Centro de Arte amb la col·laboració de la Fundació, es dirigeix a joves asturians o residents a Astúries amb l’objectiu de potenciar i promoure la nova generació digital premiant projectes de creacions audiovisuals o sonores, propostes de programació creativa, robòtica o disseny i fabricació digital, webs o comunitats virtuals en xarxes socials. El termini d’inscripció finalitza el 26 de maig de 2017. Consulta les bases fent clic aquí.
Beques Fundació Banc Sabadell de Rotació Externa pel MIR, impulsades pel Col·legi Oficial de Metges Illes Balears, tenen com a objectiu facilitar als metges, que realitzin la residència en hospitals d’Illes Balears, la formació durant almenys un mes en centres hospitalaris nacionals i estrangers en l’últim any de la residència o en acabar la mateixa. El termini d’inscripció finalitza el 12 de maig de 2017. Consulta les bases fent clic aquí.
-Nova edició del concurs de pintura i fotografia ART<35 2017, convocat per la Facultat de Belles arts de la Universitat Autònoma amb la col·laboració de la Fundació, té com a objectiu seleccionar a 10 artistes menors de 35 anys perquè exposin les seves obres a la Sala Parés i la Galeria Trama de Barcelona durant el mes de setembre. El termini de presentació de les obres es tanca el 5 de maig de 2017. Consulta les bases fent clic aquí.