5 convocatòries obertes! Beques i premis per reconèixer el talent

Actualment hi ha cinc convocatòries obertes:

-Concurs ‘Idees+Innovadores 2016’ organizat per Florida Universitaria, CEEI València, l’Associació Joves Empresaris de València (AJEV) i la Fundació Banc Sabadell amb l’objectiu de promoure la cultura innovadora, fomentar el desenvolupament de nous projectes dins i fora de les organitzacions i sensibilitzar sobre les capacitats i oportunitats per a innovar en l’entorn actual.

El termini d’inscripció finalitza el 29 d’agost de 2016, a través del web de Florida Universitaria. El 30 de setembre es presentaran les 10 idees preseleccionades, sent avaluades pel Jurat, qui seleccionarà als premiats per ordre de preferència. El veredicte final es coneixerà a principis d’octubre.

concurso-ideas-florida-universitaria

Beques per al Màster en Investigació Biomèdica Translacional del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR), orientat a la carrera investigadora dóna accés al programa de doctorat i ofereix als alumnes la possibilitat d’especialitzar-se a l’àrea de la biomedicina.

El termini de sol·licitud de las beques –convocatòria oberta només per als alumnes acceptats al màster- finalitza el 15 de setembre de 2016.laboratorios-vhir-1

II Premi Fundació Banc Sabadell a la Innovació convocat pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) per a arquitectes menors de 45 anys. Les obres que es poden presentar han d’haver estat finalitzades entre l’1 de gener de 2014 i el 31 de desembre de 2015. Un premi que s’emmarca dins de la Mostra Internacional d’Arquitectura Catalana.

El termini d’inscripció finalitza el 30 de setembre de 2016.logo-premi-coac

II Beca d’investigació artística Fundació Banc Sabadell-Hangar dirigida a investigadors predoctorales que estiguin en procés de realització de la tesi doctoral a qualsevol universitat espanyola. Hangar, centre de producció i recerca d’arts visuals, acull aquesta segona edició per becar durant quatre mesos a joves investigadors amb projectes en desenvolupament.

El termini per enviar les candidatures finalitza el 3 d’octubre de 2016.hangar-beca-artistica-ivan-paz

XV Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors convocat per l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) amb l’objectiu d’estimular i donar suport a la creació entre les noves generacions de compositors així com facilitar l’estrena i divulgació de les obres guardonades. El concurs està obert a compositors, menors de 35 anys, amb obres que hauran de tenir una durada d’entre 10 i 15 minuts.

El termini d’inscripció finalitza l’1 de desembre de 2016.premio-joan-guinjoan-esmuc