11 entitats sociales han estat seleccionades per continuar en el programa BValue d’innovació social

Del 22 al 26 de maig, les entitats participaran en una setmana intensiva de treball amb formacions, tutories i mentories.

La Fundació Ship2B i Fundació Banc Sabadell impulsen la transformació i innovació del tercer sector amb el programa B-Value. Després de tres mesos en el qual 39 entitats socials han participat en una fase online, el Comitè d’Avaluació del programa ha escollit a 11 entitats per continuar en la següent fase en la qual comptaran amb un acompanyament semi-presencial per seguir treballant els seus projectes d’innovació.

Durant cinc intensos dies, del 22 al 26 de maig, participaran en una setmana de treball amb formacions, tutories i mentorías que els ajudaran a validar aquells elements més innovadors dels seus projectes així com la comunicació dels mateixos. B-Value culminarà amb el Demo Day final a Barcelona, el proper 19 d’octubre, en el qual les entitats finalistes presentaran els seus projectes.

Més sobre les entitats seleccionades

Els criteris pels quals es van seleccionar els projectes van ser: l’impacte social (grau de transformació potencial de la iniciativa), la innovació (aportació de noves solucions més eficients a una determinada problemàtica), l’acte-sostenibilitat del projecte (la vocació i la convicció de ser sostenible econòmicament amb l’objectiu de garantir la seva continuïtat en el temps), l’escalabilitat i l’equip emprenedor (la trajectòria de l’entitat i les capacitats i habilitats de l’equip impulsor).